ווגה משכנתאות

עולם המשכנתאות הינו עולם מורכב, רחב ודינמי. הבחירה בחברת ייעוץ משכנתאות מקצועית היא ההבדל בין מה שנראה טוב על הנייר, לבין מה שתשלמו מכיסכם בפועל. במילים אחרות – זו בחירה שתחסוך לכם הרבה מאוד זמן, כאב ראש וכסף. הרבה מאד כסף.

צוות ווגה משכנתאות מורכב מיועצי משכנתאות מהשורה הראשונה. אנשי מקצוע מוכשרים ומנוסים המשתפים פעולה במטרה לסייע למשפחות, זוגות ויחידים לקחת משכנתא מותאמת אישית לצרכים וליכולות שלהם, בידיעה שהאינטרסים שלהם נמצאים בראש סדר העדיפויות. בסופו של דבר, המטרה שלנו היא לחסוך לכם הרבה כסף, באמצעות בחירה נכונה, הנשענת על מקצועיות, תכנון מדויק ליווי אישי, וחשיבה לטווח ארוך.

החלטה שתקבע כיצד יראו החיים הפיננסיים שלכם ב 20-30 שנה הקרובות

יד ביד, נעזור לכם לגשר על פערי הידע הקיימים ביניכם לבין הבנק, לקבל החלטות פיננסיות משמעותיות על הצד הטוב ביותר, לתכנן נכון את עתידכם הכלכלי ובשורה התחתונה – לחסוך הרבה מאוד כסף. חשוב שתדעו שהבנקים מסתכלים עלינו, יועצי המשכנתאות, כמי שמביאים להם עשרות לקוחות בחודש. על כן יש להם אינטרס לתת לנו תנאים אטרקטיביים. כל שינוי קטן בתמהיל ברירת המחדל שתקבלו מהבנק, הוא למעשה שינוי עצום המביא לחיסכון של עשרות עד מאות אלפי שקלים במחיר המשכנתא.

הבנק דואג לאינטרסים שלו, אנחנו דואגים לשלכם

כשתלכו לבנק לבד ותשבו עם פקיד המשכנתאות, שהוא בעצם סוכן מכירות משכנתאות של הבנק, יוצע לכם לרוב אותו תמהיל שמוצע גם ל 90 אחוז מהלקוחות שיגיעו בדיוק כמוכם לבנק – תמהיל שלישים. בלי שום התאמה אישית, ליכולות לצרכים ולעתיד שלכם. תמהיל זה לרוב הוא אחיזת עיניים – משום שלצד ריביות נמוכות שעשויות לסנוור אתכם, נמצאים בו הרבה כספים במסלולים מסוכנים שצמודים למדד. המסלולים הללו בריביות משתנות וצמודות מדד, לטווח הארוך הם ברמת סיכון גבוהה, שכן ריביות אלו צפויות לעלות בעתיד, להגדיל משמעותית את ההחזר החודשי, להקשות על משק הבית וכמובן להגדיל את העלות הכוללת שתשלמו לאורך כל התקופה.

התאמה אישית

התמהיל שאנו נבנה עבורכם יהיה מותאם לתא המשפחתי שלך ולתכנון הפיננסי שלך לעוד עשרות שנים קדימה. לפקיד הבנק עם כל הרצון הטוב אין את הזמן, היכולת, הרצון והכלים לבצע עבורכם את התכנון הפיננסי..

ריביות זולות

לאחר שנבנה עבורכם תמהיל מותאם, אנו ננהל מו"מ מול הבנקים להשגת ריביות אטרקטיביות עבור התמהיל. בתור מי שמחתימים עשרות לקוחות מדי חודש על משכנתאות בשווי עשרות מיליוני שקלים, יש לנו הכוח לשאת ולתת מול הבנקים בצורה טובה יותר, ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.

הערך המוסף והמשמעותי עבורכם

ווגה משכנתאות הינה מחלקה בתוך קבוצת ווגה פיננסים וביטוח. כחלק מהתהליך וללא כל תוספת תשלום, אנו נבדוק את כל התיק הפנסיוני שלכם (חסכונות, השקעות, פנסיות) ונתאים לכם קופות, מסלולים ודמי ניהול הטובים ביותר הקיימים היום בשוק. בנוסף, נוציא לכם הרה ביטוח, נוזיל את הביטוחים הקיימים שלכם ונוסיף כיסויים רלוונטיים.

באמצעות קשרים מקצועיים עם גופים פיננסים מובילים ביניהם בנקים חברות ביטוח ובתי השקעות נחתור יחד על מנת לבצע ניהול התחייבויות ייסודי מקצועי ומוזל התואם את אפיון וצרכי הלקוח

באמצעות בקרה וליווי מתמשך אנו משוכנעים כי על ציר הזמן נוכל לבצע התאמה מירבית והוזלת עלויות משמעותית שתאפשר לך להמשיך לצמוח

לתאום שיחת היכרות וייעוץ ראשוני ללא עלות